“Som en stand-up med Morgan Larsson och en konsert med David Urwitz – kört i en mixer!” Så beskrivs föreställningen Det blir nog trevligt. Det är en härlig blandning av musik, dråpliga anekdoter, skruvad quiz och en och annan överraskning. Som direktsänd radio när den är som bäst! (fast utan radio). Vardag möter drömmar och sorg möter skratt i en föreställning där det mänskliga ständigt står i centrum.
– Vi har lagt ner det absolut bästa av oss båda i den här föreställningen och ser oerhört mycket fram emot att komma ut i landet och träffa publiken, säger Morgan och David
Om Morgan Larsson och David Urwitz: Morgan Larsson ledde tillsammans med Christer Lundberg radioprogrammet Christer i P3 under många år, och har därefter hörts i program som Christer och Morgan rapporterar, Kvällspasset i P4, samt hans eget SöndagsMorgan i P4 med miljonpublik om söndagsmorgnarna. ... Läs mer